Måndag...

tja!
idag var det då måndag... vilket det inte känns som alls... känns som typen onsdag eller torsdag eller nåt sånt... konstigt. men iaf.
vaknade halv 9, gick ut med vovve, åkte till skolan, och hade svenska, sen var det lunch, och sen engelska... sen var det mentorstid då vi bestämde att vi ska börja fika på våra träffar, och sen var det kultur och idéhistoria... efter det åkte jag och amanda hem till henne och gick uut med hennes vovve. (vi skulle ha vernissage klockan 6, och eftersdom hon bor så nära skolan och jag inte orkade åka hem och sedan till odenplan när vi hade ganska så kort tid på oss så följde jag med henne hem innan.) sen skyndade vi oss till vernissagen, där mycket folk var, föräldrar, konst och design-elever, och lite annat folk som ville se vår underbara konst... :P stannade där till typ 8, för jag väntade på min familj att komma och titta... mamma kunde inte komma, för hon jobbade idag, men min styvpappa och mina 2 småsyskon kom dit. :) 

sedan var jag trött, och vi åkte hem... nu har jag kollat på vänner, som lillasyster spelade in. nu ska jag sitta vid datorn ett tag och sen blir det väl ett bad, och sen sova... väldigt trött och vääääldigt ont i huvudet... plus att det känns som om mitt knä har åkt ur led... :S men aja... kanske sätter in en bild på skulpturen jag visade på vernissagen.... :) men inte nu...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0