Oj... vah?

hej...

har nog inte nämnt detta förut, men min pappa bor i USA, har gjort det sedan jag var 10. han jobbar där, och kan inte få ledigt så ofta, och därför ses vi inte alls ofta, typ högst en gång om året. sista gången jag träffade honom en längre tid var sommaren 2005 då jag åkte till USA... (innan det har jag varit där 2 ggr förut) och i somras kom han hit bara några få dagar för en grej som hade med hans jobb att göra.

nu visar det sig att han kommer hit, imorn!

han ringde mig för någon timme sen eller så och sa: "gissa vart jag ringer ifrån?" han satt då på flygplatsen, och skulle ta ett flyg till sverige, så han kommer alltså hit imorn bitti. jag är hur chockad som helst. hade verkligen inte förberett mig på att få träffa honom på ett långt tag, typ ett år eller så, kanske längre... men nu kommer han alltså hit, och det känns rätt  så overkligt. han ska stanna i ungefär 2 veckor, lite mindre. 

det känns konstigt, men ändå roligt. vi kommer antagligen åka och hälsa på min farfar och resten av pappas släkt nån gång efter nyårsafton... 

ja... var bara tvungen att säga det... :P 

Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad kul att din pappa kommer, speciellt om man inte träffat sin pappa på jäätte länge! :) kul för dig, ha en trevlig kväll. Kram!

2007-12-28 @ 22:29:10
Postat av: Lina

jaa. det blir roligt :) är fortfarnade lite chockad bara...

ha en trevlig kväll du med, eller, ja, det som nu finns kvar av den :P

2007-12-29 @ 00:24:23
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0