Söndag...

yo!
idag har varit en slapp dag... vaknade runt halv 2 tror jag, och började min dag med att äta en bit tårta... (ja, syrran fyller år idag, och vi firade henne igår, jag bakade en god tårta :))

sedan har resten av min dag gått ut på att titta på film (the nightmare before christmas, som jag fick låna av anna efter att ha sagt att jag inte hade sett den än, och det gjorde henne väldigt chockad) den var bra. :) sedan har jag legat och läst en massa ur boken vi har fått i engelska, lord of the flies. har kommit till typ sidan 125 eller nåt sånt... den är faktiskt spännande, när man väl kommer in i handlingen. 

nu satte jag mig nyss vid datorn, ska nog gå och lägga mig lite tidigare idag än vanligt tror jag (det tänker jag typ varje kväll, men så kommer jag i säng efter 12 iaf) ja, vi får väl se hur det går med det... :P

imorn är det måndag igen... jaa... veckorna bara går och går... funderar påom jag har några läxor till imorn, men jag tror inte det... (får hoppas att jag har rätt)

aja... kram på er!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0