the big bang(are)

hehe... ursäkta mitt urdåliga skämt... :P jag är konstig. 

idag har varit en ganska slapp dag för mig... vaknade segare än någonsin, gick ut med hunden, chillade framför datorn, gick ner med mamma och hunden och köpte pizza, åt pizza, kollade tv (och fixade lite i mitt rum, som sagt har jag ju givit upp min byrå för en betydligt mindre plus lite annat utrymme i mitt rum, så jag fick sortera ut det jag använde mest och så...) och sen kollade mamma och jag film. vi köpte "love actually" med aftonbladetnär vi var nere och handlade. har inte sett klart hela än, men den var ganska bra faktiskt. :) lite mysig sådär. nu har resten av fsmiljen kommit hem från sin lilla resa och vi har spelat lite wii. (min lillebror hade fått ett nytt spel till det, "mario & sonic at the olympic games"... så vi har spelat det tills typ nu... :P

idag har jag fått en massa erbjudanden (eller, massa och massa, typ 2, men iaf :P) haha. först ringde sheila mig och frågade om jag ville följa med henne och några andra till landet imorn, och stanna tills på söndag. och först sa jag ja, men sen ångrade jag mig, och sa nej... :P jag orkar inte åka iväg så långt just nu, och jag känner inte killarna som ska med heller, så jag ville inte det... och sen smsar camila mig och säger att det är fest ikväll och att hon tycker att jag och amanda borde komma, men jagbangar på det också. lite kort varsel och grejer och komma nu och säga det, så det blev inget med det. 

men på nyårsafton blir det mys i alla fall! :D först har vi väl det lite nyårstrevligt här hemma, med god mat och grejer, sen åker jag hem till amanda med min bo, och så ska vi fira lite tillsammans (jag, amanda, bobo, buddy och en av amandas kompisar) och klättra upp för hammarbybacken och sätta oss däruppe och kolla på fyrverkerierna och grejer... mys mys. :) 

jag funderar på om jag borde gå och lägga mig i tid idag... var så jävla trött imorse när jag var tvungen att gå ut med hunden, och måste antagligen göra det imorn igen... så  
 
(btw, det här inlägget skrev jag igår natt... visade signu attdet inte hade lagts in bara...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0