Tisdag... hmm..

tjena... idag var en lite konstig dag... inte för att nåt konstigt hände eller nåt sånt... det har bara känts konstig i allmänhet...

detta har min dag gått ut på:

¤ vaknar senare än tänkt, som vanligt.
¤ går upp... segt går det...
¤ klär på mig
¤ äter en banan
¤ har ont i magen
¤ gör mig klar
¤ går till tunnelbanan och åker till skolan
¤ har gympa, sover och låtsas massera jennifer så fort läraren kommer in genom dörren...
¤ sover lite mer...
¤ slutar tidigare från gympan
¤ går till sofforna på 2an
¤ lägger mig och sover
¤ sover lite mer...
¤ går och träffar amanda vid idestrandsbacken
¤ lämnar bok uppe på idestrands
¤ går ner igen... (till sofforna på 2an)
¤ sätter mig ner i 2 sekunden
¤ ger min mattebok till jen och säger att hon ska säga attdet är hennes, för att jag är snäll...
¤ går upp till 7an (hemskt!)
¤ har matte
¤ har ingen bok, så jag klottrar på mig själv...
¤ klottrar lite mer...
¤ slutar matten
¤ går ner till sofforna på 2an
¤ snackar
¤ går ner till foajén och köper mig en macka och en julmust
¤ går upp till 2an igen och lägger mig i min soffa
¤ delar min lunch med amanda
¤ sover
¤ sover lite till och lysnar på musik
¤ väcks av att amanda kastar ett lypsyl i ögat på mig...
¤ kastar tillbaks den på henne, men den hamnar bakom hennes soffa
¤ vrider och vänder på soffan
¤ tar upp lypsylet
¤ skrattar
¤ går ner till 1an och har Contemporary
¤ redovisar min "konstfilm"
¤ slutar för dagen
¤ pustar ut
¤ är trött
¤ åker hem
¤ går ut med hunden
¤ lägger mig i min säng framför teven
¤ fortsätter klottra på mig själv
¤ får en pizza av mamma
¤ äter pizza & dricker resterna av min julmust
¤ tittar på OC
¤ stänger av teven så det blir kolsvart i mitt rum
¤ somnar vid 5
¤ sover...
¤ sover lite mer...
¤ blir väckt av mamma klockan 7 för att gå ut med hunden igen...
¤ dör
¤ går ut med hunden medan jag är död
¤ kommer in igen
¤ sätter mig i soffan och kollar på vänner
¤ kollar på ugly betty, dubbelavsnitt
¤ sätter mig vid datorn
¤ går och lägger mig i ett bad
¤ skööönt...
¤ går upp, sätter på mig myskläder...
¤ sätter mig vid datorn
¤ och nu sitter jag här.... har gjort det ett tag.

borde gå o lägga mig snart... skolavlslutning imorn, vill inte komma försent. aja... gonatt då, antar jag.

det blev ganska mkt... förlåt för det.. men men... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0