va?! redan helg? :O

jaaa.... det är helt sjukt vad den här veckan har gått snabbt. det känns ju verkligen inte som en fredag idag, och det höll folk i skolan med om. känns som om det borde vara typ tisdag eller nåt... knas. :S men fan vad skönt det är asså!

sitter just nu hemma i min syrras lägenhet... det skulle ju ha blivit fest ikväll egentligen, men alla var upptagna just idag, så vi får typ fixa nåt nästa helg istället. men på vägen hem från skolan idag bestämde jag mig iaf för att jag inte orkade med folk just nu, och att det skulle vara skönt att vara ensam för en kväll. så jag gick hem till min syrras lägenhet med min bobo och ska sova här inatt... fett skönt faktisktm att bara vara helt ensam, kunna göra vad man vill, vara uppe hur länge man vill utan att störa någon, och somna och vakna själv. ganska mysigt ibland, som t.ex. nu... :) sitter och kollar på ett gammalt OC-avsnitt på teven... najs!

ikväll är det ju IDOL-final, så jag ska kolla på den, och ta det lugnt.

kanske skriver lite mer senare... :P :D

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0