flumm-måndag!

Hejsan hoppsan på er allihopa! :D

idag har varit en flummig dag, jag har inte alls varit helt klar i huvudet, och det bådar aldrig gott...
åkte till skolan, hade svenska... var ganska normal (förutom några oskyldiga fnissningar här och där)... sedan hade vi lunch, och det var då allt började gå åt pipsvängen... jaa, köpte lite bröd och grejer på konsum, och gick upp till skolan igen... sen satt jag och var lite småflummig under hela luchen, och sedan hade vi engelskaprov, var inte speciellt svårt, och sen kunde jag börja flumma igen... och då hade vi rast, ochdet varmersom en lunchtimme än den riktiga lunchen... vi hade typ 2 timmar på oss innan kultur och idehistorian började, så vi satte oss i cafeterian (jag, amanda, anna, jennifer & mei-see) och mei-see och anna hade tidigare börjat rita på ett stort papper, bara kladdat lite, och då tänkte vi att vi skulle hänka på... så där satt vi, i cafeterian, och klottrade de mest bisarra och flummiga grejer, och jag bara satt och typ asflabbade hela tiden... (även om jag skulle förklara vad jag skrattade åt skulle ingen förstå, man måste ha varit där för att verkligen fatta det roliga i det...) men iaf... det var askul... sen vardet kultur och idehistora, och vi hade ett litet förhör i början avlektionen, no biggy, mensen var vi alla flummungar så utmattade att vi typ halvsov resten av lektionen... jaa... det var goda tider det... imorn är det gympa som första lektion, och sen får vi som sagt typ tusen ggr tillbaka våra mattepov... hoppas, hoppas det gick bra... annars är jag dödens! :P aja...

här är en bild från flummeriet, typ den roligaste nånsin... det är robert wells, ritad av jennifer, skrattad åt av mig, amanda, anna och kanske lite mei-see... men mest mig och amanda... asså, asflabbar bara jag ser den nu till och med! :D XD

image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0