Fredag...

Hejsan hoppsan!

igårkväll ställde jag klockan på 06.15, så att jag skulle kunna snooza till 07.00 och vakna pigg och glad. istället vaknade jag 07.30, vilket betydde att jag bara hade en kvar på mig att göra mig i ordning och gå hemifrån. där sprack den perfekta planen. jag åt ingen frukost, slängde på mig kläderna, borstade tänderna, packade väskan och sprang... men som tur var så hann jag ju och kom i tid iaf, jag brukar lyckas med det även i de mest stressiga situationer... :P

första lektionen var svenska, där vi diskuterade boken vi hade läst, vad som hände i slutet, karaktärenas utveckling, m.m.... smått roande. sedan bar det av till den jobbigaste lektionen av dem alla (estetisk orientering), på grund av vår jätteirriterande lärare, som heter irene och pratar i slow motion, upprepar allt typ 4000 gånger och vet typ inte alls vad hon håller på med. vår senaste uppgift är att vi ska skriva haikudikter, vilket jag skulle anse som en mkt roligare uppgift om vi hade haft en annan lärare... eftersom min styvpappa skriver många haikudikter så vet jag redan vad det handlar om, och vet hur man skagöra för att skriva en bra haiku, på grund av att jag alltid måste läsa och kommentera de han själv har skrivit. jag har i alla fall skrivit 2 stycken nu... :D 
sedan fick vi gå på lunch, vilket var väldigt skönt eftersom jag hade hunnit bli jättehungrig redan efter första lektionen eftersom jag inte hade nåt i magen... fast jag köpte bara en macka och en läsk, men jag krymper, så jag blev mätt på det iaf... (freaky) men iaf... sista lektionen för dagen var Practical art, då vi skulle redovisa snabbt för en uppgift vi hade gjort (att måla på väggarna i skolan, vilket var askul! vi har typ den snyggaste väggen av dem alla :D) och sedan fick vi papper om en ny uppgift, och blev indelade i grupper och så... sedan fick vi gå hem tidigare (eller jag gick hem för min grupp hade ingenting att göra just då) ... 

nu sitterjag vid datorn och har lite småtråkigt, ska kolla på idol klockan 8 och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra... :P hoppas nåt roligt händer i helgen, och attjag inte bara sitter hemma och slappar... troligtvis åker jag till stan med storasyster nån dag och tittar på present till lillasyster... :)

aja...ha det bra! :D

image7

BTW, här är den snygga väggen jag och mitt team har målat... :P nice eller vad? :D


Kommentarer
Postat av: Bella

ASSÅ GUUUUUUUD VAD COOOL OCH SNYGG!!! COOLT ATT DU KAN MÅLA SÅ BRAAAA!!!! HELT OTROLIGT!!!!

2007-11-16 @ 20:45:05
URL: http://www.belliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0