In the need for some serious flumming!

okej... nu har tiden kommit, då alla ni (typ 3 personer) som läser min blogg ska få se vem jag verkligen är... it's time for some flumm! jag är typ en av världens mest flummigaste människor ibland, och de personer som verkligen förstår sig på min flummighet är väldigt få! men det spelar egentligen ingen roll... det som spelar roll however, är att ni får reda på att jag kan vara såhär ibland, så att ni inte blir chockade när ni plötsligt får reda på det någon gång på vägen...

jag behöver flumma, men jag vet inte riktigt vad jag ska flumma om, oftast har jag ett ämne att utgå ifrån, som tex strumpor eller apor eller dylikt... men det har jag inte nu. dessutom är jag själv, jag har inga bilder att referera till, eller använda som utgångspunkt i min diskussion med mig själv och kanske några läsare.... hmm... det här var svårt.

jag fryser... eller ryser rättare sagt... det är typ kallt, eller så är det ett spöke som åker omkring runt mig och försöker att döda mig, men den kan inte, för det är inte tillräckligt verkligt för att göra nåt sånt...  jag tycker synd om det, alla som vill döda mig borde få göra det, jag menar, alla har rätt till att göra vad de vill, och om vad de vill är att döda mig, so be it, och då borde de kunna det. man måste väl inte behöva ha en kropp för att kunna göra saker, eller? och nu är det ju inte så att jag vill dö eller not, jag menar, jag gillar mitt liv. jag har en bra familj och vänner, och jag har kul, jag gör som jag vill, och det är ju bara det, att andra varelser kanske inte kan göra som de vill, och det suger ganska hårt, enligt mig. och huvudsaken är ju inte att det kanske finns ett spöke som vill döda mig mer än nåt annat i hela världen för att jag är så irriterande när jag sitter och skriver en massa skit som ingen någonsin kommer att bry sig så särskilt mycket om, grejen är den att det inte kan göra det. spöket kan inte döda mig, och det är synd, för att det strider mot dess mänskliga rättigheter... okej, det kanske inte har några MÄNSKLIGA rättigheter eftersom det inte är mänskligt, men det borde ju iaf ha nån slags rättigheter, eller? jag tycker att allt levande borde ha nån slags rättighet till sitt liv, eller död... eller whatever... typ en lyktstolpe. varför finns det inga stolpliga rättigheter som säger att varje lyktstolpe har rätt till att få vara ifred? varför säger ingen nånting om att det strider mot dess stolpliga rätigheter att folk och hundar pissar på dem hela tiden? jag menar, det borde ju vara det enda rätta... am I right? såå... my point is this: alla borde ha rätt till sitt eget liv/död, och ingen ska kunna bli kränkt vare sig det är en människa eller en bladlus. MANGOSORBET TILL ALLA! I think I have proved my point your honor.... 

så... det där var jag som flummunge... jag blir oftast såhär sent på kvällarna innan jag ska gå och lägga mig... inget att bli rädd för, jag är en fullkomligt normal person i vanliga fall... men som sagt, när jag blir trött händer grejer i mitt huvud som jag inte kan få ut annat än genom att skriva det, eftersom jag brukar sitta ensam vid datorn vid den här tiden... so there you have it. the "real" me. 

(förvänta er mer flumm i framtiden...)   

gonatt... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0