Introduktion...

Yo people!

Mitt namn är Lina, jag är 17 år gammal och jag går i tvåan på gymnasiet... jag går estetisk linje, Konst och design, så obviously gillar jag att göra konsnärliga saker, såsom att rita, måla, skulptera, mm... gillar även att skriva, så ni kommer antagligen bli tvugna att läsa några av mina berättelser... (vissa kan vara lite freakade, men bli inte rädda, jag har inte hämtat inspiration från verkliga livet...) 
jag gillar många andra saker också, bland annat att fota, så lite bilder kommer nog dyka upp lite här och var då och då.... 

jaaa... det var väl typ det som var min introduktion antar jag. :D Enjoy... 

image1

och här är jag... (en ganska gammal bild dock...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0