JAAAAAA!

ÄNTLIGEN har Andreas åkt ut ur idol! att Daniel åkte förra veckan är ju bara sjukt, och var nädtan rädd att någon annan än andreas skulle åka ut idag också, men det gjorde de inte! det blir 2 tjejer i finalen för första gången nånsin i Idol! COOOOOLT! <3 

jaa... faaan! när amanda sjöng hallelujah var jag nära till tårar... fan, det är en av mina favoritlåtar, och hon sjöng den så JÄVLA bra... Hallelujah-moment säger jag bara. och hon fick stående ovationer, alla i juryn var helt mållösa... ja, makalöst helt enkelt! <3<3<3

så, amanda och marie i final rockar, de är båda grymt duktiga, och det kommer bli coolt att se. :D jag hade ju som sagt helst velat se daniel tillsammans med amanda i finalen, men marie är ju faktiskt också jävligt duktig! 

det kommer bli naaaajs iaf! <3 löööööv...

:D  


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad händer i helgen? :)

2007-12-01 @ 00:00:36
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Lina

lovingnurse: typ ingenting.... ska bara plugga lite, och typ sooova! ta det lungt... :)

2007-12-01 @ 00:31:04
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0