Jaha...

så det var den skoldagen. blev inte så lång dag som jag trodde att det skulle bli. vi hade SYV-dag. det kom nån man och berättade om typ vad man kan göra efter gymnasiet och vart man kan få info om det... han pratade i typ en timme, sen skulle man, om man ville, gå och prata med folk från högskolor och såntsom skulle berätta om hur det var, och sen efter det kunde man få ha individuella samtal om sin framtid typ... men eftersom jag inte har någon som helst aning om vad jag vill göra efter gymnasiet, och inte vet riktigt inom vilket område jag vill utvecklas, så var det lite onödigt för mig att göra det just nu. så jag åkte hem.... vet inte riktigt vad jag ska göra just nu. men det är iaf skönt att ha lite tid över. :) 

tog lite foton på perrongen i gullmars... :P

    

snö, snö och ännu mera snö! (och jag som halkar runt som en galning, men det gör ingenting!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0