Måndag...

jaha... och så var helgen officiellt slut. det är lite bajs. men det är ju alltid trevligt att vara med kompisarna i skolan... :)

så, som sagt hade jag svenskaprov imorse... det gick faktiskt bra, väldigt bra. jag hade ju pluggat en massa i helgen och så, så jag var väl förberedd... :P så det är jag nöjd med. och sen fick vi tillbaka våra prov som vi hade gjort för lääänge sen i kultur och idéhistoria, och jag som fruktade det värsta och trodde attdet skulle ha gått åt helvete blev glatt överraskad när jag såg att jag hade fått 26/30 poäng, alltså VG+. lite bummed out about att om jag hade fått en poäng till hade det vart MVG, men man ska inte klaga. det gick ju iaf mkt bättre än jag trodde! 

imorn är det prov igen. den här gången i matte. BAJS! jag känner mig inte alls förberedd, och det högsta jag kan få är ett G, för vi har inte gått igenom det man behöver kunna för att få VG, och jag fattar noll... får hoppas på det bästa iaf... men det är ändå skit. vår mattelärare har typ inte varit där på nästan någon lektion på jättelänge, förutom förra, då vi hade en liten genomgång på G-nivå... men aja... Matte B är ju en svår kurs, så jag får bli glad över om jag får G. 

det snöar ute, ville jag bara tillägga... det är trevligt. hoppas det stannar kvar på marken tills imorn. :D

gonatt... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0