Men, NEJ, NEJ, NEJ!

faan... kan inte fatta det...  Daniel åkte ut ur idol idag... det stod mellan honom och amanda, och det var ju dem jag ville se i final tillsammans, faaan vad bra det hade blivit då asså! men nej nej... fucking Andreas stannar kvar... han har blivit så äckligt självsäker nu, och tror att han är typ bäst! han tar inte till sig nåt av vad juryn säger, bara säger att han är bäst i världen... blä! aja... amanda är ju kvar iaf (hon sjöng en no doubt låt idag, och jag harvetat hela tiden att hon skulle göradet nån gång, och nu gjorde hon det äntligen <3 det var jäääävligt najs), och Marie var faktiskt asbra idag! särskilt när hon framträdde med "weak"... om inte andreas åker ut nästa gång går jag dit och dödar honom...

neej... jag vet, det är bara ett program, men det är ju så jävla najs att lyssna på folk som sjunger bra, och när alla bra åker ut är det ju ganska sugigt... men men... Amanda ska vinna hela skiten och så är det bara...  :D

imorn ska jag till skolan igen... vi ska typ vara där 11... alltså ingen sovmorgon för mig what so ever! jag sombrukar kunna sova länge på lördagar i vanliga fall... bajs på det... men det blir nog ganska kul att rita kroki iaf... (btw så fick vi veta att vi inte alls ska rita av en NAKEN tjej, utan att hon ska ha ett skynke runt sig... ) man kan väl inte riktigt kalla det kroki om det inte är helt naket, lr? tydligen kan man det... men vi hade ju uppfattat det som att vi skulle rita av en naken tjej... :S :P aja... blir nog najs iaf... 

vad som blir tusen gånger najsare är dock det vi har planerat efter öppet hus... :D då sticker vi hem till amanda, fixar tacos och grejer... kör lite "förfest" innan alla kommer... sen när folk kommer blir det middag, sen lite dricka, och lite party, och lite mys framför teven, med silent hill... (har inte sett den, men det har amanda, som älskar den, och vi har typ liknande filmsmak, så tekniskt sett borde jag gilla den... dessutom låter den jävligt najs) sen lyssnar vi väl antagligen på musik,chillar, och sen när typ alla har somnat smyger jag och amanda in i hennes rum och kollar på Donnie Darko, som jag har velat se typ jättelänge, men varje gång den har gått på tv har jag varit jättetrött, och det har varit sent, så jag har gått och lagt mig... men inte nu inte! moahahaha... jag SKA se den den här gången! :D

aja... fett pepp för imorn... :D skriver mer på typ söndag lr nåt... imorn kommer jag ju som sagt inte vara hemma nåt... :P 

kraaaam!

  

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Daniel är bäst, knas att han petades ut! men han lär få skivkontrakt ändå..=)

2007-11-23 @ 23:50:58
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0