Skön Onsdag...

japp... idag var verkligen en skön dag. :) vaknade klockan tolv, för vi hade sovmorgon till 2... sen gjorde jag mig i ordning sakta men säkert, och åkte till t-centralen... (vi skulle träffas på nationalmuseum klockan 2) och sen hade jag blandat ihop bussen jag skulle ta, 65an, med 56an, och trodde att jag skulle ta den ( och trodde att det skulle finnas en 56a som gick mot skeppsholmen, men det fanns det inte, så jag frågade en annan busschaufför om vilken buss jag skulle ta, och då sa han först 47, så gick jag, sen åkte han efter mig och tutade och sa sedan 65...  och då hade jag gått upp på helt fel sida av t-centralen, så jag fick gå en bit tills jag var framme vid rätt busshållplats... när jag väl kom fram hade ju den bussen jag skulle tagit gått redan, och nästa buss skulle inte komma förrän kvart över 2... så jag väntade på den, och när jag kom fram till nationalmuseum väntade lärarna på mig, och jag gick och tittade på  utställningen vi skulle se (som handlade om design) och skrev ner svar på 3 frågor vi hade fått att besvara, sen gick jag och amanda därifrån... först av alla typ.... så jag kom sist, och gick först... effektivt. :P men iaf... var aaaastrött, även om jag hade sovit till 12... jag åkte hem, och slappade framför OTH, typ ett av de sista avnitten som kommit ut i sverige, de har visat alla säsonger från början sen i somras, och jag har sett nästa varje avsnitt nu... :D haha... fast eftersom jag har gått i skolan när de har varit nu på senaste tiden har jag missat en del... fast de avsnitten har jag iofs redan sett en gång innan :P

nu ska jag snart kolla på Greys, hoppas det inte är bajs som förra veckan, att de visar en massa från den där nya serien addison ska vara med i... den var inte så bra... :S vi får hoppas det är vanliga avsnitt igen... :)

aja... måste sticka nu.... tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0