snabbt inlägg tills idol börjar igen...

hello människor!
sorry att jag inte skrev nåt igår, orkade inte... ja.... idag är det då fredag igen, veckan har gått snabbt som vanligt. slutade tidigt idag, för jag hade ingen practical art. det var najs! då åkte jag och mamma in till farsta, och jag köpte en batteriladdare med batterier (så jag kan använda dem till min kamera) sen åkte vi hem, och jag slappade hemma. mamma gjorde egen pizza, och den var mumsig! :D just nu sitter jag och kollar på idol (det är paus just nu, men det börjar om typ 5 minuter igen) Daniel och amanda var sjukt bra ida,g som vanligt! amanda äger ju så hårt det bara går, älskar hennes personlighet, hennes utstrålning och hennes otroliga röst! WOW säger jag bara.
så, som sagt börjar det snart igen... skriver nog antagligen lite mer senare, men det får vi se...

texten blev konstig och sned... vet inte varför, och det går inte att ändra. :S

juste, glömde att skriva (och skryta) om att vi fick tillbaka våra svenskaprov idag, och jag fick alla rätt! full pott, vilket betyder MVG... är faktiskt ganska stolt över mig själv :P på tidsag får vi veta hur det gick med matteprovet... har inte ne lika bra känsla om hur det gick... men som sagt, får vi se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0