Söndag...

shit vad helgen gick snabbt... plötsligt var den där och sen var den bara borta igen. trodde att jag skulle få lite tid att ta det lugnt och förbereda mig innan alla prov och grejer, men tydligen inte. har dock pluggat ganska mycket under helgen, och är ganska stolt över mig själv för det. :)

idag snöade det! :D wohoo! då var det bara ut i snön med hunden och småsyskonen och hoppa och skutta. det kom ju inte så mycket snö dock, och det varganska så tråkigt, plus att den inte stannade kvar så länge... men nu ska vi inte tänka på det... det var ganska kul så länge det varade iaf... hoppas att det kommer mer snö till julen och stannar kvar på marken då också!

Jaha... så imorn gäller det, first thing in the morning blir det prov i svenska. hoppas jag har pluggat tillräckligt. man vet aldrig riktigt om man har pluggat tillräckligt mycket av rätt saker... men det återstår att se...  

här är lite bilder från dagens promenad... :)

    

Kommentarer
Postat av: alexandra

men då sätter du förmodligen in texten på fel ställe, det funkade inte för mig heller i början, det gäller bara att testa olika platser. Se till att du verkligen letar upp rätt rad, skriv igen om det inte funkar! ;) tänk också på att du kanske har annorlunda profiltema, för då ser det annorlunfa ut i stilmallen ;)

2007-11-12 @ 10:34:29
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0