tisdag...

hello! kom nyss hem från skolan. var en ganska kort dag, eller, vi slutade tidigt. :) hade gympa på morgonen, med yoga... det var ganska kul, vi gjorde en massa övningar på golvet och andades väldigt mycket... :P sen var det då matteprov. och oftast brukar man ju ha en liten aning om, efteråt, om det har gått bra eller inte. men sanningen är att jag har inte en aning! jag menar, jag skrev ju svar, och uträkningar på allla frågor, men jag vet inte om jag har gjort rätt eller inte... så det får vi vänta och se när jag får tillbaka provet sen... får väl hoppas att det gick bra iaf. :) 

nu ska jag laga ris och currysås till mammas kycklingfilé, sen ska jag äta, och sedan ska jag kolla på alla underbara program... först OTH, sen vänner (som jag redan sett typ tusen gånger, men det är lika bra varje gång ändå) sedan blir det Ugly Betty och Desperate housewives. trevlig kväll. egentligen borde jag nog försöka plugga lite också... men jag orkar inte. jag får göra allt imorn och på torsdag istället, har varit så mkt i skolan nu på sista tiden så jag inte orkar ha fler prov... ikväll får bli en slappkväll... :)

ha det bra! 

PS. glömde att skriva om min galna morgon... eller natt, eller vad man nu ska kalla det... 
jo. gick och la mig typ 23.00 igårkväll, och ställde klockan på 06.30, så att jag skulle kunna snooza en halvtimma innan jag skulle vakna... kunde inte somna dock... låg och tänkte på en massa saker, och var inte alls trött. gick upp och åt 2 bananer, för jag hade typ inte ätit nåt på hela dagen mer än 2 mackor och en pucko... sen gick jag och la mig igen. tror inte jag somnade förrän typ 00.30... sen vaknar jag (på vad jag tror är mitt på dagen, typ halv 2) och tänker: "shit, jag är försenad till skolan! jag har matteprov, och nu har jag försovit mig asmycket och nu kommer jag komma försent!" jag typ hoppar upp ur sängen med ett ryck, sätter på mig kläderna, går ut i köket och hämtar en påse, som jag ska packa ner mina gympakläder i, typ rusar in i mitt rum igen för att börja packa. sen tänker jag efter. "hmm.... vänta nu här. varför är ingen annan uppe? klockan är ju halv 2 på dagen, folk borde ha gått upp för länge sen..." tittar på klockan igen: 01.26... jaha. så har jag vaknat, mitt i natten, helt utan anledning, och trott att jag hade försovit mig. jag menar, om jag nu hade försovit mig skulle det inte ens varit nån idé att gå till skolan, eftersom jag slutar halv 3. och jag skulle definitivt inte behövt packa gympakläder... ibland är man knäpp... väldigt knäpp. men så gick jag och la mig igen iaf, glad över att få sova lite mer. sen vaknar jag 07.30 på morgonen nästa gång. en halvtimme försent som vanligt. men iaf... och sen, dessutom, när jag gick på tunnelbaneperrongen, och hade mina hörlurar i öronen, hör absolut ingenting utifrån, helt blockerad, så kommer plötsligt nån jävel springande mot mig med viftande armar! och jag blir fan vettskrämt, typ hoppar nästan ner på spåret av förvåning! och sen visade det sig att det var min kära storstrumpa, som hade typ stått och ropat på mig och försökt få min uppmärksamhet innan hon var tvungen att försöka döda mig för att få mig att se henne. 
som ni kanske märker var inte det här min mest normala morgon... :P shit vad långt det blev... XD DS.  

aja... ska typ antagligen gå och lägga mig snart, och förhoppningsvis inte vakna mitt i natten.

såå... gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0