Tisdag...

jaa... tisdagen var väl som vilken vanlig tisdag som helst, gympa på morgonen, sen matte, sen lunch, och sist contemporary... vi boxades på gympan, eller, lite iaf :P det var kul... :D sen fick vi tillbaka matteproven... och ja, det är väl inget att vara stolt över precis... fick ett G, bara ett poäng över gränsen... men det var ingen som fick mer än G iaf så.. jag skyller allt på läraren! men man får väl vara glad att man inte fick IG iaf... :P

jaa... nu är min syster framme i indien, i värmen, och jag sitter hemma och fryser som in i helvete! jag får såna konstiga rysningar hela tiden, kanske ska bli sjuk lr nåt... 

åh! har väääärsta sovmorgonen imorn, börjar inte förrän 2, och vi ska bara vara på nationalmuseet (där vi har varit typ tusen ggr redan, men de drar dit oss gång på gång iaf) så det blir naaajs! får äntligen sova ut för en gångs skull, och har inga större läxor... känns skönt! 

aja... gonatt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0