Torsdag...

Yo.

torsdagen var ganska skön... som sagt igår började jag inte förrän efter lunch idag (vilket var 12.30) på grund av att fotolektionen var inställd idag... så jag sov till 10, gick upp, slöade, mamma gjorde pannkakor, som jag åt till typ brunch... sedan gick jag ut med vovven på en halvtimmes promenad i skogen, och gjorde mig i ordning...
åkte till skolan, och hade engelska, vi skulle tydligen ha pluggat in grammatik till idag, men ingen visste om det, så vi fick försöka svara så bra vi kunde på meningar vi skulle översätta till engelska... det gick väl bra. :P efter det väntade vi i en halvtimme på att vi skulle få börja vår Naturkunskapslektion så att vi kunde gå hem (vår lärare låter oss gå och jobba själva med ett arbete som vi ska ha gjort klart till den 29de... och eftersom det inte är bråttom att jobba med det precis så går vi alla bara hem istället... ) :D 
när jag kom hem kollade jag på one tree hill, och gick ut med hunden, och åt middag... sedan har jag slappat framför teven till klockan 21, och läst i en bok vi ska ha läst klart tills imorn i pauserna på alla program, sedan stängde jag av teven och började läsa lite mer helhjärtat... så nu är jag ÄNTLIGEN klar! skönt att ha läst ut den jobbiga boken...   
                                                                 
nu ska jag sitta vid datorn ett tag, och lägga ut lite bilder på bilddagboken, och sedan blir det väl i säng med mig... är faktiskt väldigt trött just nu, men det har jag varit hela dagen iaf så... :P

ha det bra!

PS. juste... vi har fått en uppgift i engelskan att skriva en egen novell, och jag är väldigt glad över detta... (som ni vet gillar jag att skriva även på fritiden) det verkar dock vara så att jag är typ den enda som ser fram emot det... :P DS.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0