Åh, en sån härlig morgon! :D

ja. faktiskt är det det. ja menar, titta ut, solen skiner! det är typ 15+ ute. asskönt! :D
vaknade vid typ halv 10, syrran kom över, för hon och mamma skulle åka och handla. så åt vi frukost tillsammans alla tre, så var jag tvungen att hoppa ut genom köksfönstret för att hämta en liten kisse som inte ville komma in. haha, sprang runt som en galning och jagade den där lilla busungen. Sen åkte de, och jag gjorde mig i ordning, och gick ut med hunden. kom nyss in, var tvungen att byta mina strumpbyxor mot tunnare leggins, för det var stekhett ute annars, svettades som en galning. :P
vid 12.05 går jag hemifrån, sen åker jag till skolan, har en lektion (delredovisningi practical art) och sen åker jag hem till babe. där gör vi nog i ordning oss och chillar ett tag, och sen senare idag/ikväll (?) ska vi på bio. :) en av killarna har typ redan beställt biljetter och grejer, men vi får inte veta vad vi ska se. haha. :P får väl bli en överraskning. xP och vi har heller ingen aning om när och var vi ska gå... men, time will tell. hihi.

nu ska jag nog föra över lite bilder till datorn. kanske lägger upp en dagens outfit här snart... får se. om jag hinner gör jag det. :)
 
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0