ÅH! vad jobbigt... blä på det!

GAH! skulle ju plugga va? mm... tänkte göra det. skulle leta upp inspelningen av vår intervju med tatueraren, men hittar den inte... då kom jag på att när jag skulle föra över den filen till datorn så stängdes det av på nåt konstigt sätt, men jag har för mig att jag förde över den vid ett senare tillfälle iaf, men nu visar det sig att det hade jag tydligen inte gjort... så nu måste jag leta upp det jag skrev ner (vi satt ju och lyssnade igenom det en gång förut och skrev ner svaren ungefär), och skriva in det i datorn. och det funkar väl, visst... men jag hade ju tänkt ha det lite mer proffessinellt och ha de exakta svaren... bajs! inte kul... 

aja...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0