"And her nose starts to bleed, a most beautiful ruby red..."

kan inte sluta lyssna på den där låten asså... så jäva bra. kommer typ spela sönder den...

nu till nåt helt annat: finns det nån som håller med mig om att stockholmsväder är det hemskaste som finns? asså... nu har man ju trott att det ska bli vår flera tusen  gånger reda i år, och så har det blivit varmare, och sen helt plötsligt blir det iskallt och börjar snöa. what's up with that?! jag orkar inte längre... tror nästan jag går i ide snart om det fortsätter såhär. nu har det liksom börjat snöa igen, eller, ja, blaska som jag säger, eftersom det är mer snöblandat regn. usch, så irriterande! kan det inte bara bli vår, sen sommar, sen höst, och sen vinter, och sen vår igen? nu är det ju typ: vår, vinter, vår, vinter, vår, höst, vinter, vår, sommar, vinter, vår, sommar, sommar, höst, höst, höst, vinter, vår, vinter, osv osv.... det funkar inte! SÅ JOBBIGT! lite balans tack!

aja... nu ska jag gå och lägga mig. fan vad tidigt jämfört med tidigare kvällar/nätter. way to go! 
så jävla skönt de få sekunder man inte har några läxor... "jag är friiii!" och sen 10 sekunder senare: "FAHAHAHAAAN... jag är inte frii, har massa läxor i alla fall!"
men nu behöver jag inte göra mer ikväll iaf, och nog inte heller imorgon kväll. sen kvällen efter det är detfredag, och då händer det grejer! :D party!!! var så jävla länge sen... så det ska bli asnajs. :)

men, Sova var det ja. haha. gonatt. kram på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0