And the horror is over.

hej hopp! nu har jag kollat klart på Saw... eller rättare sagt vi... mamma ville också kolla, så vi såg den tillsammans istället. lite av en lättnad. haha. så slapp jag kolla själv...
den var inte lika läskig som jag trodde att den skulle vara, inte heller lika komplicerad. men den var bra. I liked it.
men nu är jag lite paranoid. har redan checkat under sängen, i mitt skåp och bakom stolen efter galna gubbar som vill få mig att döda mig själv eller andra människor, det fanns inga. och det var ju tu det. :P haha.
men nu bara för att avrunda, och ta bort den hemska, lite kusliga atmosfären ska jag kolla på "she's the man"... haha. sen ska jag nog sova. :P
är inte alls trött just nu, men det är väl inte såå konstigt med tanke på att jag redan har sovit några timmar idag.

men... vet inte, jag kanske somnar under den här filmen, men om jag inte gör det skriver jag efteråt, och säger gonatt liksom...

så, hörs. <3 puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0