Chillar... men jag orkar inte chilla mer...

tja. sitter här i sängen under täcket och har det mysigt. men jag kan inte riktigt uppskatta det på samma sätt... ibland känner man sig bara lite väck. jag vill göra nånting, men jag vill egentligen göra ingenting, men jag klarar inte heller av att bara sitta och ta det lugnt. allt känns tråkigt på nåt sätt... det blir ofta så när jag sätter mig och pluggar hela dagen, och gör ingenting på kvällen. jobbigt. 

men... ska väl sitta här och göra ingenting resten av kvällen iaf, för jag har inget att hitta på, och ja... :P 
kollar simpsons just nu. vet inte om det är nåt bra på tv ikväll, men om det inte är det så har jag ju iaf filmer på laptopen... har inte sett "a walk to remember" än. men känner lite för att se Butterfly effect igen... humm. vi får se. vi kanske hyr en film eller nåt också... :P

men... skriver senare. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0