Duktig flicka.

nu har jag suttit  här i min säng och pluggat jättelänge. typ hela dagen. herregud.
jag har skrivit ner intervjun, samt en liten sammanfattning om hur det gick, och så har jag sökt lite tatueringshistoria ach skrivit ner det jag hittat, samt skrivit om olika stilar och hämtat bilder som illustrerar dem. nu sitter jag och försöker tänka ut ungfär hur jag ska sätta ihop det. har ju köpt en fint vblock där jag ska lägga in allt, men har inte riktigt bestämt mig för HUR exakt jag ska göra det... :P tror jag har en idé om det nu iaf. 
men grejen är den, jag vill ju börja klippa och klistra in allt nu, men det kan jag inte, för jag har ju inte ALLT jag ska klistra in klart än, så jag vet inte vad som ska ligga vart och så än... blä. det är ju klipp-och-klistrandet som är roligt ju... :P

nu måste jag typ gå ut med hunden snart tror jag... sen får jag väl plugga mer. skulle velat göra nåt kul ikväll, men det blir nog inte så... har fortfarande så mkt att göra... :/

skriver mer senare. <3  

Kommentarer
Postat av: malin

va duktig du vart :)

2008-04-19 @ 17:44:07
URL: http://malinmackdahli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0