Filmen slut.

tja.
jaa... då var filmen slut. den var ganska najs. lite annorlunda film, men det är ju alltid kul. :P
men den var liksom... ja, den var bra. humm... vet inte riktigt vad det finns att säga om den mer... haha. nä, man måste nog se den själv för att fatta, och jag orkar inte gå in i den, för då kommer jag typ bli tvingen att berätta allt... och det orkar jag inte just nu. men som sagt. bra film. enligt mig. :P

nä... nu ska jag nog lägga mig och läsa snart.

HERREGUD! fick nyss reda på att jag har sjukt mkt att göra helt plötsligt... asså... vi håller på med ett projektarbete i contemporary practical art, och då har vi delredovisningar ibland, för att se hur arbetet gått hittills. och nu fick jag reda på att vi har en delredovising nu på tisdag, och jag har inte gjort ett PISS! F*CK. inte bra. men... men... jag och A ska hjälpa varandra kom vi fram till... på nåt sätt. så det ordnar sig. men nu måste jag ju ställa in utvecklingssamtalet vi hade tänkt ha på tisdag... humm...

men, aja... ha det bra. jag fixar allt på nåt sätt... brukar oftast lyckas med det. :P
hörs imorn. <3<3<3 gonatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0