Finally...

tja. nu är jag klar med pluggandet, eller, ja, i alla fall så klar man kan vara... :P
har typ... fotat massa knasiga bilder, satte den på "continuing", och då tar den typ en bild i sekunden så länge man hgåller in knappen, så jag tog typ... ja, knasiga bilder. kanske gör det till nån slags minifilm som jag lägger in här sen, men vi får se. haha. :P

nu ska jag nog försöka gå och lägga mig snart. börjar vid 08.45 imorn, har gympa, och sen är det matteprov... så man bör vara utvilad, vilket jag och päls kom fram till idag att man inte är... nånsin. sover man för lite blir man trött, sover man för mkt blir man trött, man är typ konstant trött liksom. FÖRUTOM när man borde sova. oftast. men nu är jag faktiskt lite trött.

så... skriver ett inlägg innan jag somnar sen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0