Fortfarande osäker på det här med att svara på kommentarer...

Ja... har tagit upp det här ett par gånger förut, men aldrig fått nåt svar.

hur tycker ni att man ska svara på era kommentarer? ska man svara:
 
¤ i samma kommentarsfält, så får ni komma och leta upp det och se om jag svarat?
¤ i något av kommentarsfälten i era bloggar, om ni har några?

eller om ni har några andra förslag... :P

haha... just nu svarar jag alltid i det kommentarsfältet där ni lämnat kommentaren, men det känns inte riktigt som ni läser svaret då... eller gör ni det? vet inte. haha

men iaf, glad för svar. om jag inte får något fortsätter jag bara på samma sätt som innan... kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0