Från och med nu blire chill. :) ett tag iaf.

tja. dagen har varit trevlig, men jobbig...
som sagt firade vi ju syster storstrumpa... vi började med att laga mat och sånt tillsammans, för att sedan äta den, vid typ 5. gott var det. jävligt gott asså. :)
sen fikade vi, det var också gott.
sen gav vi henne hennes presenter och så, och satt och bablade en massa däremellan...
och sen spelade vi Familjegeni. eller, ja, spelade och spelade. vi började spela med kom efter typ 5 minuter på att vi inte alls orkade spela. haha.
under hela dagen/kvällen gick jag och syster och störde oss på den sjukt höga ljudnivån som fanns i huset. alla pratade och skrek i munnen på varandra, förutom typ vi två, och vi bara satt där och led typ... haha. jobbigt iaf. orkade inte med det. men men...
sen spelade jag och syster lite wii, innan hon skulle åka hem. jag följde med henne hem till henne och hjälpte henne sätta ihop hyllan hon fått av oss i födelsedagspresent, och sen chillade jag där ett pyttelitet tag innan jag gick hem igen.

nu har jag kommit hem, typ satt mig i sängen, och ska göra ingenting vettigt alls. fick nyss reda på att vi inte har nån svenska imorn, så jag slipper läsa en massa sidor i "ett öga rött". skönt.
så då kommer morgondagen alltså bli: upp tidigt för att komma till skolan vid 08.30 för att ha nationellt prov i engelska. bli klar på mindre än en timma typ, ha ingen svenska, typ åka hem till A, chilla ett tag, åka tillbaka till skolan igen och ha engelska IGEN, sen mentorstid (hoppas vi slipper) sen kultur och idé, och sen hem igen... och ut med hunden. 
hm. 
ja... vi får väl se hur det blir... :P najs eller inte najs, återstår alltså att se. 

men... som sagt. back to doing nothing. 
ska kolla på en film de hyrde igår senare också, mamma kollar på den nu, men den är nog snart slut, så då kan jag ta den. "1408". tror den är bra. har velat se den länge, men har inte gjort det än. resterande familj tyckte den var bra iaf, så jag tror jag borde tycka om den också. 

skriver mer senare. om jag inte somnar. :P kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0