Fredag... haha, hemma hos A. :P

tja. gårdagen var trevlig, vi blev heta i håret båda två och fick snygg färg i pannan som inte vill gå bort riktigt än... :P haha. jag är såå snygg.
så typ, ja, chillade vi, hade högläsning ur "ett öga rött" (som vi läser i svenskan), gick ut med vovve och ja, chillade lite mer.
vaknade trött imorse, vi åt god frukost, gick ut med hunden, fixade håren :P och stack till skolan.
hade svenska, skrev vad vi tyckte sverige var typ... och läste lite, och fick tillbaka våra prov (VG+) :D.
sen var det estetisk orientering. vi typ... fick en ny uppgift, som handlade om... FÄRG. haha... ska göra en grej tillsammans med A... får ni se sen typ...
sen fick vi sticka. så jag, A och chris åkte hem till A, där vi åt mat, och snackade och bakade gottig kladdkaka. sen var chris tvungen att sticka, för hon hade en lektion till. men jag och A hade slutat, så vi har typ chillat här hela tiden... ska nog inte vara här så jättelänge idag... måste ju hem nångång liksom. haha. :P

men de e najs...

sen när jag kommer hem ska jag nog vara liite social, beroende på vad familjen ska göra... men sen har jag ju lite nya (för mig) filmer på min laptop. så ska nog kolla på nån av dem ikväll sen... får se. :)

nu ska vi chilla lite mer här... :P skriver sen när jag kommit hem... och kanske lägger upp lite bilder. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0