God morgon... typ

a tja. vaknade för ett tag sen, mot vår vilja. vi hade velat sova mkt längre, men icke. vi låg kvar ett tag i sängen men sen var vi ändå tvungna att gå upp liksom... :/
har ätit lite frukost och så, och måste väl snart gå ut med vovven, sen blir det raka vägen till skolan... skulle inte förvåna mig om vi kom lite försent, men det gör typ inte så mkt iaf, eftersom vi båda typ oftast är i tid till lektioner, och är närvarande (ja, i alla fall fysiskt sett).

men... är astrött iaf. känns som jag inte sovit nånting, även om vi gick och la oss ganska tidigt jämfört med när jag brukar gå och lägga mig... men men. hoppas jag piggnar till innan festen iaf ;)

så. hörs senare. skriver kanske när jag kommit hem igen efter skolan en snabbis, för sen ska jag ju tillbaka hit igen.

puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0