God morgon

tja.
har nyss vaknat, och siter just nu vid den "stora" datorn och skriver ut våra arbeten, orkade inte göra det igår. var för jävla trött. haha.
har ingen svenska nu på morgonen, det är därför jag fortfarande kan sitta hemma just nu.
 kan inte säga varför, men min kropp har arbetat mer än vanligt inatt tror jag... och nu får väl alla en massa konstiga idéer om varför, men jag lovar, ni har fel. :P haha. jag har inte gjort nåt speciellt ansträngande, nej... den har bara arbetat medan jag sov... den tiden jag väl kunde sova. vet inte hur länge det var. har faktiskt ingen aning... men aja, känner mig rätt så vaken nu iaf, så det är ju bra.
ska gå vid 09.15, och åka till skolan för att ha en lektion, en av de jobbigaste av dem alla. Estetisk orientering. dessutom är det ju redovisning... vilket är bajs.

men aja... nu ska jag väl äta lite frukost (om jag lyckas få ner nåt i min just nu galna mage), och sen ska jag göra mig i ordning och ta det chill innan jag ska gå.

hoppas ni får en bra dag, så hörs vi senare. puss o kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0