God morgon?

ja... frågetecknet står för om man verkligen kan säga god morgon när man inte nyss vaknade.... och dessutom för att jag undrar om man kan säga "god" morgon när morgonen inte varit världens bästa...
vaknade väl för typ 2 timmar sen ungefär, lite mindre. gick upp, åt frukost, gick ut med hunden i pissvädret, och kom in och torkade av hunden från pissvädret...
jaa.... fins inte så mkt mer tt säga just nu. är trött, och inte jätteglad, men det funkar.
känns i alla fall skönt att inte ha några läxor (njae, inte riktigt sant, jag har ju läxor iofs, men inte till nästa vecka... tror jag..).

nu ska jag sitta och slappa framför datorn typ hela dagen antar jag... det är väl så det kommer bli. :P

men jag skriver mer senare. kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0