Gonatt

Tja. nu har jag suttit och pluggat konstant (nästan) i flera timmar. har typ inte gått från sängen nånting... har nu öven ritat min dröm. inte blev det världens mest genomarbetade och bästa teckning, men vem bryr sig? det räcker för mig iaf... :P har även chattat med A om väldigt trevliga, läskiga och hemliga saker... :)
nu är jag galet trött. så jag ska bara gå och skriva ut mitt och A's arbeten, och sen blir det fan sängen. (igen... haha... är ju alltid i sängen typ, men nu ska jag vara UNDER täcket, och inte över. :P det är skillnad, faktiskt.)

så... hoppas ni haft en bra dag, och att ni har nåt kul planerat för helgen... för det har inte jag, hittills iaf. :P äh, blir väl chill. gud vad tråkig jag är, det skriver jag typ varje helg. haha. aja.... SOVA!

GONATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0