Gonatt

hehe... lite sent blev det för att vara skola med prov på första lektionen imorn, men vafan. jag hade kul. chattade massa... med folk. mest A. :) min babe är rolig. och det är jag också. men jag kom på att jag faktiskt måste sova.
vi typ planerade lite inför fest på fredag. :D så pepp! kommer nog bli fler människor som kommer nu också, så det blir najs. vi bjöd in folk och grejer. ska bjuda in fler imorn dock. typ klassfolk. :)
men som sagt. sova bör man annars dör man. av övertrött flummighet. haha.
ska skriva  ut en grej till min babe bara för att jag är typ snällast i världen, sen ska jag gå och sooova. så. gonatt! <3  sov gott.  hoppas ni haft en kul helg. :) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0