Haha, knahahahaaaas!

haha... ehm. jag typ... var nog borta från datorn ett tag, eller nåt... fast det var jag ju inte... men haha. konstigt iaf.
skulle skriva ett inlägg, för typ ett tag sen... och sen funkade det inte, så jag lämnade det ett tag, och glömde bort det för jag började plugga. så nu när jag klickar upp det igen så ser jag detta:

image266

haha, vafan? den där ikonen hade typ bara klistrat fast sig där man skriver... gick inte att få bort den... haha. sjukt. nån som spökar med mig... :P busigt.

nä, men nu har jag i alla fall pluggat klart, har inte varit så jätteduktig precis, men det kan de ju inte förvänta sig med tanke på att vi egentligen skulle ha ritat det på museet, och kunde inte ens stå och skissa inne på utställningen... och då hade det antagligen sett ut så som jag ritade nu, lite slarvigt sådär... orkar inte bry mig. :/

men.... nu ska jag typ... göra annat. sen sova. måste gå och lägga mig i tid när jag väl kan liksom. :)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0