Har sökt jobb och pluggat. duktig flicka.

hej hopp!
just nu sitter jag här och har just skrivit klart ett arbete i estetisk orientering som vi ska redovisa imorn. haha, hade inte gjort ett SKIT av det förrän nu... aja. det blev klart iaf. en A4 och en megastor bild som täcker typ hela andra sidan. haha. nu måste jag måla en dröm. asså... vår lärare är SÅÅÅ flummig. till och med nästan flummigare än mig. och då är man alltså för er som inte räknat ut det än GALET FLUMMIG. haha... mm.

MEN, som sagt: har sökt jobb. eller, rättare sagt, min kära storstrumpa (storasyster) satte sig vid min dator och skrev några personliga brev åt mig, utan att jag visste om det (haha, min syster är rolig, och var knäpp som fan idag, vilket jag tyckte var jävligt kul. för då kan vi flumma tillsammans.), sen gav hon mig datorn, och lät mig skriva lite själv, och sen fortsatte jag leta lite när hon hade gått. så nu har jag sökt jobb/sommarjobb hos McDonalds, Burger King, MAX, diverse sjukhus och folktanvården. (ja, jag vet, kanske inte de roligaste jobben, men fan, jag är under 18, man hittar inte jobb nånstans för i helvete!) så det känns bra. får hoppas att de svarar, och vill ha mig. 

nu ska jag gå och måla en dröm... typ. om en liten stund. 

hörs senare. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0