Hemma igen efter trevlig cykeltur.

Hej.
var nyss ute och cyklade med familjen, vi åkte till sjön, och så hade vi tänkt stanna och köpa glass, men de hade ingen glass. knas. haha. men vi köpte varsin liten godsak iaf, fast jag gav bort min till resterande familj (eller, den som ville ha den) för jag var inte sugen... :P (konstigt, jag är typ ALLTID sugen på sötsaker...)
sen cyklade vi till ett berg, och gick upp för det, och satt där ett tag. jag lyssnade på min musik. :)
sen gick vi ner igen och cyklade tillbaka hem. och nu är vi hemma. jag är trött. 

nu måste jag nog plugga lite idrott snart... :/ så... ska väl göra det antar jag. 

hörs senare. <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0