hemma igen... och nyfräsch. :P

tja. ja, nu är jag hemma som sagt. kom väl hem för typ 2 timmar sen eller så..
kom nyss upp ur badet. skönt var det. kände mig aningen ofräsch som jag var innan, med färg i pannan och samma kläder som dagen innan... men nu e jag fräsch igen. haha. :P

måste typ ut med hunden nu, sen blire chill här hemma. (gud vad jag chillar mkt... :P)
nån gång i helgen borde jag nog arbeta lite på antingen practical art, contemporary practical art, eller båda... om jag är riktigt duktig. lärare förväntar sig liksom att jag ska komma med bra resultat och grejer. shiet. :P haha. jag vet ju att jag kan göra det bra, tar mig bara aldrig tid och gör det... 

sen finns det ju massa andra grejr jag måste plugga till också... fan. jobbigt. har haft en rätt chill vecka allt som allt, men nu kommer det inte så chill... måste plugga till muntlig genomgång i kultur och idé tills på måndag,  har matteprov på tisdag, måste komma på en logga i art noveau-stil till designen på onsdag, har naturkunskapsprov på torsdag, och delredovisning i practical art på fredag. en stor grej till varje dag i veckan. TJOHO! (eller inte...)
 så det blir plugg mest hela tiden... :/
inte najs... men aja. 

men som sagt... ut med hunden... snart. :)

kram <3    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0