Hemma igen.

tja. gårdagen var trevlig. gick aldrig på bio, men det var najs ändå. :)
sov i en soffa utan täcke eller nåt inatt, så det blev rätt så kallt. haha, var tvungen att ligga kvar i samma position nästan hela natten för att hålla värmen... jobbigt, jag typ mosade mitt högra öra... :P haha.
imorse vaknade jag väl vid typ 10, sen satt vi och chillade framför tv:n ett tag, och sen åkte vi in till stan och åt MASSOR med mat på McDonalds... hehe. tjockisar. är fortfarande sjukt mätt. XD
och sen åkte jag hem, har nyss tagit ett bad, och nu ska jag chilla lite framför datorn, sen måste jag läsa i "ett öga rött"...

öhum... skriver mer senare. :)
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0