Hemma.

hej hej... har nyss kommit hem från min enda lektion idag.
vi hade ju som sagt estetisk orientering. alla som var där (vi var inte så jättemånga, väldigt få från början, sen droppade folk in lite mer...) redovisade sina mytologi-grejer och drömmar. det gick väl okej. hade inte så mkt att berätta, men läraren verkade som vanligt glad över det lilla jag hade. haha. hon lyckas alltid få det till mer än vad det egentligen är genom att dra egna slutsatser av varför jag gjorde som jag gjorde, typ... så de e lite najs. annars är hon ingen lärare jag tycker om så mkt dock... :P haha...
jaa, det är väl det jag har gjort idag. en sak som jag INTE gjort däremot, är ätit. har varken ätit frukost eller lunch, men känner mig inte hungrig alls. konstigt. det går fram och tillbaka det där. först äter jag ganska mycket, sen äter jag lite mindre, sen typ extremt lite, sen lite mer, sen extremt mycket, och nu hoppade det ner till extremt lite igen. humm... jaa. knas.

tänkte ta en promenad med hunden, och sätta mig på en plats i skogen dit jag ofta går när jag vill tänka, eller bara vara för mig själv ett tag. det är ju fint väder och så nu också, så det blir nog trevligt... känner att jag behöver lite tid för mig själv också. ska ta med mig min musik, och en borste till vovven, han hårar extreeeemt mkt just nu... haha.

men i alla fall.... vi hörs väl typ lite senare. kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0