Hittills har min dag bestått mestadels av skit. hoppas kvällen blir bättre.

ja. hej.
min dag blev inte precis som jag hade tänkt mig...
vaknade ju som ni vet hemma hos A, och vi gjorde oss i ordning för att åka till skolan, gick ut med hunden (hennes hund) och sen gick vi ner till tvärbanan. när vi satt där och väntade fick jag ett samlat av min mamma, som sa att jag var tvungen att åka hem... för ja, det hade hänt en grej. min vovve hade mått lite dåligt... och försört en massa grejer. jag vet, kanske liite svårförståeligt, men inget jag vill ta upp här precis.
så jag fick skita i skolan, åka hem istället, och gå ut med hunden det första jag gjorde när jag kom innanför dörren. sen fick jag städa en massa... och det är typ det jag gjort hela dagen, var tvungen att ringa min mentor och ställa in utvecklingssamtalet vi skulle haft idag (som jag btw har skjutit upp typ 5000 ggr innan...), och missade mina 2 lektioner... 
så min dag har inte varit världens roligaste precis... men men. sånt händer. lite jobbigt bara...

men jag ska i alla fall på festen sen, vid typ 5 tror jag att jag åker, måste ju gå ut med hunden en gång till sen på eftermiddagen också, så kan typ inte gå så mkt tidigare än så. 
festen blir nog kul tror jag, är i alla fall säker på att det kommer bli hyfsat mkt folk där, men det kan ju komma fler, förhoppningsvis. :) kul blir det nog i vilket fall som helst...

nä... nu ska jag typ... ta det chill här hemma ett tag. sen måste jag duscha och göra mig i ordning, och sen sticker jag. :D

hörs senare... kanske skriver nåt galet under kvällen, annars blir det imorn. 

puss på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0