Humm, humm, humm...

ja, humm humm humm. verkligen. haha.
har ätit 4 onyttiga mackor, för det fanns typ ingen riktig mat som jag orkade fixa, och för att jag kände att jag delvis behövde nåt onyttigt. måste väl gå ut med hunden nu. ska gå ner och köpa mig choklad tror jag... är sugen på det. (hehe, ja... den veckan är det :P)
känner mig lite mindre nere efter att jag ätit, och förhoppningsvis blir det ännu bättre. det hade det nog blivit om jag inte faktiskt hde varit TVUNGEN att fortsätta plugga sen... men men. imorn finns ju. även om jag kommer sitta och vara aningen deprimerad och off när jag pluggar så ska jag bara göra det. måste ju få det gjort. :/
men... jag måste ju kolla på One Tree Hill sen också, så jag får mig en bra paus innan jag måste börja plugga igen. blir inte förrän 19.00. :) skönt.

hör av mig senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0