Humm humm...

tralalalalaaa... hej på er.
sitter här vid datorn hemma hos min babe och typ... kollar lite grejer.
vi måste typ fixa och greja här ikväll, gömma ömtåliga, samt dyra föremål och kanske (KANSKE) städa lite grann också... hehe.
ska i alla fall bli sjukt kul imorn, tror jag iaf. sitter hela tiden och försöker räkna ut vilka det är som kommer, men är inte helt säker fotrfarande... det kommer nog i vilket fall som helst bli rätt så trångt... hehe. :P men det är ändå najs. :D
ehm... ja. A är i duschen nu... därför jag typ inte har nåt att göra, haha. jag måste också duscha...
öhuum... haha. vet inte vad jag ska skriva om. så. jag gör inte det helt enkelt. haha XD

men jag skriver, eh, nån gång. det vet man aldrig när det kan bli. :P

puss o kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag har feber :( , jag fattar inte ett sablar ord den där fula soyouthinkyoucandancen hon är dansk,

2008-04-10 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0