Humm... lite deprimerande, eller?

jag kom nyss på att jag suttit i sängen i princip hela dagen. förutom de 2 gånger jag gått och hämtat mat (fast då har jag ju liksom satt mig i sängen och ätit) och den enda gången jag gick ut med hunden (och då var jag ju inte ute speciellt länge, och gick inte speciellt långt). det måste man ju egentligen klassa som nåt lite deprimerande... eller? att sitta i en säng i ett rum en hel dag, från det att man vaknar till det att man somnar. exakt samma plats flera timmar i rad. men jag känner mig inte deprimerad. haha. det är lite chill... kanske lite för chill, men vafan. vem bryr sig egentligen... ? haha... det var bara nåt jag kom att tänka på. 
jag känner mig lite "gladare" nu iaf, eller "up-beat" typ... fast ändå inte. haha. vet inte vad jag snackar om, och antagligen inte ni heller. så jag slutar. :P 

som sagt, hörs senare. <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0