I was, evidently, made for these times...

haha... den där reklamlåten har fastnat i mitt huvud... vet dock inte vad det är för nån reklam, bara hörde det i bakgrunden nyss... :P

ehm... ja. har inte så mkt att skriva om... sitter och väntar på att "sverige pussas och kramas" ska börja. jävla hockey. vem kollar egentligen på hockey? haha... det finns säkert folk som gör det, men jag är så mycket icke-sport-fantast som man kan bli... :P irriterar mig iaf på när sport drar över andra program...

haha. kollade text-tv igen, och de hade fortfarande inte fixat det där problemet jag nämnde förut, det står fortfarande:
Sverige pussas och kramas: 22.55
Myggan: 22.45

haha... knasigt värre. :P XD

nej... nu ska jag fortsätta vänta. skriver mer senare... som vanligt. :P

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0