It's filmtime! :D

tja. har nyss kollat klart på talang. det var kul. :) var en sjukt söt liten tjej som rockade rockring, asduktig. typ det gulligaste nånsin. och sen var det en äcklig brun-utan-sol:ad man som körde en lite knasig variant av striptease... inte najs. haha. :P

nu sitter jag här i sängen och mumsar godis. haha. känner mig sjukt tjock idag, när det gäller maten... först åt jag mackor med massa ost och ägg till frukost, sen till lunch åt jag kött och potatis, sen bakade vi kladdkaka, och den åt jag typ halva av... sen när jag kom hem åt jag en polkagris jag köpte av lillasyster (hon säljer såna.. :P), sen nyss åt jag fläskfile med pommes och gräddsås. och nu har jag massa godis också... haha. :P gott är det iaf... men jag får ta det liite försiktigt... :D

nu ska jag kolla på en film på laptopen. tror jag tar "Juno". ja det gör jag. :) har inte sett den än, men den verkar asbra. najs ska det bli. :)

skriver mer när jag kollat klart på filmen. kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0