Jag. Är. DÖD.

aa tja... ehm. ja. jag har suttit här sen jag sa till er att jag skulle börja plugga, vilket var vid typ...? ja,  jättelänge sen iaf. har försökt läsa i alla våra fucking papper, och se om jag kan hitta det som verkade viktigast, men det är ju så jävla mkt. helt omöjligt. så jag har typ inte fattat nånting ändå. men jag har skrivit ner svaren på några frågor man skulle svara på för att testa sig själv, och ja... typ inte så mkt mer med det... kan det typ inte iaf. sen har jag hjälp en kille i klassen (han jag lät kopiera mina papper) med frågorna... var väääähähäldigt snäll... sen har jag skrivit klart slutrapporten för träningsdagboken och det nu... och jag är helt slut. DÖD. det var jag liksom redan när jag började... haha... asså... jag mår inte bra. nu måste jag typ... kolla igenom papprena igen, se om jag fattar nåt av det nu, sen skriva ut mina grejer.... sen måste jag egentligen skissa på mitt contemporary-arbete, men jag vet inte om jag orkar... men det känns så dumt att komma till en delredovisning tomhänt. jag hatar att göra lärare jag faktiskt tycker om besvikna på mig. egentligen skulle jag ju vilja prioritera det jag tycker är roligt, men det kan jag inte, för just nu är allt det tråkigare mycket viktigare än det roliga. så då får jag göra dem besvikna. bara är så. 
förlåt, men har inte tid för det här just nu... måste göra vettigare saker. det absolut vettigaste vore att sova, men det kan jag inte... för jag kan fortfarande hålla ögonen öppna (nästan) och då måste jag fortsätta plugga... inte för att jag tror det blir så mkt bättre för att jag sitter och stirrar på ppprena ännu mer och lär mig ingenting, men då har jag ju iaf försökt... typ. hör av mig innan jag somnar... om jag inte somnar dvs. haha. 

kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0