Jag är på bra humör. :)

tja. jag är, som sagt, på bra humör... av några anledningar, vissa mer självklara än andra... :P
är taggad för fredag... inte för att jag ska göra nåt så jättespeciellt egentligen, men det blir najs, chill och grejer. :) ska på bio med A och antagligen 2 grabbar. kul blir det.

mitt humör har gått up och ner hela dagen. igår blev jag lite depp under kvällen, och det höll i sig på morgonen också, och jag var rätt osocial... sen var jag typ irriterad på allt, och sen blev jag lite gladare, och lite gladare... och nu är jag typ... jätteglad. av nån anledning. haha... jag vet varför. :P men tänker inte berätta. hihi... busigt va?

men öhum... borde kanske läsa igenom det jag skrivit... och sen typ... sova. låter vettigt. men jag är ju inte så jättevettig egentligen... så det vwet vi ju hur det kommer gå med det. :P

nä, men ska försöka gå och lägga mig snart... känner mig lite trött faktiskt. och ja, har ju först fotoredovisning, sen förberedelser inför nationella i Engelska, och sen prov i naturkunskap... så... borde nog gå och lägga mig i tid asså. även om jag inte riktigt vill... fast jag vill ändå, det är skönt att sova, och jag har varit sjukt trött hela dagen, så... så... Gonatt. :)

sov gott. <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0